Segt

har varit segt med uppdateringar här nu senaste dagarna...
Men det beror på att jag legat hemma med förvärkar från Helvetet!
I lördags var det som värst..

låg på soffan heeela dagen, kunna inte röra mig för det gjorde så förbannat ont i svanken/ryggslutet och tröck på neråt så man hoppade till och skrek för de gjorde så förbaskat ont!
Låg och kräktes och magen var heelt hård hela tiden...
Prövade varma handdukar i svanken, massage, kuddar mellan benen och under magen..
Satt i duschen och spolade varmvatten en timma lite drygt, i duschen blev det bättre men sen var det lika igen...

Egentligen skulle vi ha åkt upp till fl för att kollat upp det då, men envis som man är så var vi kvar hemma...
Efter många timmar så lyckades jag iaf somna och fick sova lite...
igår var det lite bättre iaf, inte alls samma tryck neråt men väl mycke sammandragningar och ont i svanken...
har fått order om att åka upp til förlossningen iaf om det skulle bli lika illa igen, för bm tyckte att så som jag beskrev det lät mer som förlossningsvärkar än bara vanliga förvärkar... så vi har tur att lillen inte är ute ännu!

I natt har jag knappt kunnat sova för jag har haft så ont i svanken...
Robert har varit så söt i natt och legat och massera mig i svanken och kramat om mig nästan hela natten fasten han själv inte mår någe bra... Han är helt snorig och har ont i halsen, stackarn, han som aldrig blir sjuk annars...
Hoppas bara det inte är influensa för är det de så kommer jag garanterat få det, jag som blir sjuk jämt för ingenting och blir så förbannat dålig oxå när jag blir sjuk...
Vill inte åka på influensa nu oxå med allt annat för då blir risken ännu större att vår lille älskling måste ut snart...

Ska ta och försöka få i oss lite frukost nu.... får hoppas det går bra, en som knappt kan röra sig för att man har så ont i svanken, och en som ligger och är sjuk och mår dåligt... Men men, äta bör man annars dör man!

Vi får bita ihop helt enkelt!
Men en sak är säkert, det får bli rester istället för korvstroganoff till middag i kväll!

Tha Tha



Kommentarer
Postat av: Emmelie

Usch då de där låter inge vidare. Har ni tur stannar eran bebis lite längre men ändå kommer tidigare än julafton, alltid ngt eller hur? Shit börjar bli rädd för den dagen då jag vaknar med värkar, hehe 35 dagar kvar ;)

2008-11-03 @ 10:50:44
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback