Orkar inte mer snart...

Klunsen har huvudet ivägen så jag kan knappt pissa, och trycker på blåsan så jag vill bara sitta och kissa heeeela tiden iaf! Och det sticker, svider, hugger och gör super ont mellan bena!!!! Nu måste väl ungen ha fixerat sig klart snart, kan varken sitta, stå eller ligga för det gör så ont hela tiden... =(

I natt fick jag väcka Robert så han fick dra upp mig ur sängen efter att jag legat 20min och försökt ta mig upp för jag var så kissnödig... Hade så fruktansvärt ont i svanken och magen var hård som en sten hela den så jag kunde inte röra mig.. bara ligga och flämta och börja tom gråta för jag blev så förbannat frustrerad av att inte komma upp ur sängen och hade så förbannat ont!
Vaknat flera flera gånger under natten med helt otroligt grymma sammandragningar!
Och nu under dagen har jag spytt 3-4gånger och vet inte alls hur jag ska ligga utan att ha så jädra ont... Har haft vetekudden i svanken och ner över magen nästan hela dagen och sammandragningarna kommer titt som tätt... inte lika hemska som i natt dock men nog känns dem alltid!
Ett tag gjorde de så ont i ryggen att jag bara lyckades krypa till toaletten och bara satt där säkert 30 min och lyckades få pissa lite iaf och bara grät för ja hade så ont...
lyckades få i mig och behålla en alvedon sen när jag lyckats ta mig till soffan igen iaf...

Det värker fortfarande bak i ryggen/svanken mest hela tiden, hoppas det går över tills i kväll så jag kan få sova något i natt... Det var länge sedan jag fick sova en natt normalt nu...
Och hoppas verkligen att detta är över snart!
Visst det är underbart med min stora härliga mage på ett sätt, varje spark från vårt lilla underverk får mig att bara le av lycka men nu är det extremt jobbigt alltså... förstår inte riktigt hur jag ska stå ut en månad till (om inte längre)

Nu ska jag försöka kräla iväg till toan igen, Robert är hemma nu iaf så han får hjälpa mig...
Så måste jag få något i magen snart igen för är super hungrig nu...
Har iaf börjat fixa till bloggen lite nu när jag legat i soffan, men aaa det är ju inte direkt färdigt som ni ser... just nu ser de ut som ja vette fasiken haha meeen det kanske bli bra tillslut om jag har tur!

Tha Tha

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Låter ju som de e på G hos dig iaf..

Jag känner inget sånt :( Lite mensvärk o så bara..

Fast vem vet när de sätter igång.

Snart hoppas jag.

2008-11-25 @ 16:55:34
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Suss

Tack för din kommentar! Det värmer att veta att man inte är ensam, och jag gillar din blogg! Du är lika gnällig som jag... ;-)



När har du BF? Jag har haft likadant under dagen idag, tryck, stick och hugg neråt, och barnmorskan sade idag att huvudet gått från fullt rörligt förra veckan, till endast ruckbart idag. Tjohej! :-D Däremot har jag inte lika mycket känningar av sammandragningar och förvärkar som du verkar ha.

2008-11-25 @ 17:07:12
URL: http://kevlarjeans.blogspot.com/
Postat av: Suss

Ja, det är ju en sak att ha ont och miserabelt om man vet att det gör någon nytta, en annan om det liksom inte händer något.



Haha, det är så frustrerande att man inte kan göra något heller! Jag hade gråtfest imorse och sade till maken att jag minsann skiter i det här nu, skiter i att vara gravid och må kasst. Men det gåååår ju inte, man sitter där man sitter. :-/ Längtar bara tills bebis bestämmer sig för att komma ut.

2008-11-25 @ 17:48:15
URL: http://kevlarjeans.blogspot.com/
Postat av: malin

låter verkligen som om det är något som e på G att hända. Skulle faktiskt bli förvånad om du inte fick före den 24. Håller alla tummar jag kan att du får sova inatt å att du slipper gå hela vägen lr mer! kram

2008-11-25 @ 20:03:45
URL: http://maspen.blogspot.com
Postat av: EliN

Men gumman då. Frida hade sat ont i ryggen hon också kommer jag ihåg, efter 2dagar med smärta åkte hon å kolla upp det, det var inge farligt sa dom och sjukskrev henne så hon kunde ligga hemma. Dagen efter tittade lilla William ut. Så vem vet det kanske är dags snart ;)

2008-11-26 @ 08:50:36
URL: http://elingranath.blogg.se/
Postat av: maria

vad jobbigt det låter :(

men bloggen är snygg!

2008-11-26 @ 22:18:55
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback