Nu får ni allt ta och gissa ordentligt här!!!

Jag är ju så nyfiken såååå vad tror ni??
Flicka eller Pojke??? Och vilket datum kommer han/hon ut tror ni??

Robert tror stenhårt på en Grabb (hans släkt har svårt för att producera flickor haha) Själv har jag inte vågat bestämma mig ännu vad jag tror
Var stensäker på tjej i början men sedan i sommras så har jag börjat tvivla och frågan är om jag inte lutar mer åt pojk hållet nu jag med =)

Pojke:

Robin: 17,e nov
Malin: 13-14,e dec
Emmelie: 15.e dec
Lina: 19,e dec
Linnea: 22.a-23,e dec
Anna S: 27,e dec eller 2,a jan
Conny
Anjelica
Fanny
Annloo
Ingrid
Camilla
Källan
"Främling 1"
"Främling 6"


Flicka:

Stoffe
Christoffer
Syrran
Mamma
Cissi
Helena
Maria
"Främling 2"
"Främling 3"
"Främling 4"
"Främling 5"
"Främling 7"
"Främling 8"
"Främling 9"
"Främling 10"

Kommentarer
Postat av: Lina

It's a boy! :) 19:e tror jag på. Så det så.

2008-11-13 @ 07:29:55
URL: http://linadalenius.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag tror den 22-23 december :) Och du vet ju redan att jag tror att det är en pojke.. det har jag sagt länge :P

2008-11-13 @ 16:53:22
URL: http://linneafalkeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback