Gravidus Gigantus

Slå upp det så får du nog fram en bild av mig....
Fattar inte hur jag ska klara av flera veckor till med denna mage!!!
Jag kan inte ens resa mig från soffan längre för magen tar stutt, måste öppna dörrar snett för att ens nå med armarna så att dörren inte slår i magen när den öppnas...

och HELVETE vad tungt det är nu!
Ryggen ger verkligen upp helt snart...
Får fan inte växa mer nu, kan man ens bli större???
Och jag är BARA i v34+6 idag 35 hela dagar kvar till julafton!
Måtte du komma tidigare lill klunsen!



Tycker ni om mitt söta linne föresten? =)


Kommentarer
Postat av: Muffe

Jättehäftigt linne! Hoppas du slipper ha det så länge till! KRAMIZAR!!

2008-11-19 @ 19:07:00
Postat av: Emmelie

Ja nu e de fan inte roligt alls längre :( USCH!

2008-11-19 @ 19:07:09
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Du, klaga aldrig över att du har stor mage igen efter att "lillklunsen" tittat ut... ;) Är hemma nu från Egypten. Allt har gått ganska bra. Andreas blev dålig i magen och jag har mått illa av och till samt att jag svimmade i matkön.. :S Jobbade i måndags och varit ledig nu två dagar men blir nog hemma nån dag till, går magsjuka på jobbet så har nog åkt på en släng av det, sen kan det ju vara nått mer som spökar. Man vet aldrig... :C Är helt klen och har bara legat i två dagar... Hoppas allt är bra. Höres så snart jag är på benen igen.

Miss U!

Puss!

2008-11-19 @ 22:25:50
URL: http://dandellion.webblogg.se/
Postat av: Emma

men jisses vilken mage du har! :-) När väntade Elton så bar jag långt in, va inte på långa vägar så stor som du är nu..! ;-) haha.. uppmuntrande jag låter! Nu är de iallafall inte långt kvar för dig.. själv har jag sådär 100 dagar fler än dig kvar.. ;-)

2008-11-20 @ 09:36:05
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Maria

Hittade hit via Emmas sida. Jättehäftigt linne. Vart har du hittat det?



/Maria

2008-11-20 @ 14:40:19
URL: http://www.familjenlinden.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback