förbannat trötter

att jag ska vara så sjukt jäkla trött heeela tiden då!
orkar ju inte med ett piss verkligen... gissar på att både blodvärde och hb kommer ligga alldeles för lågt på fredag när vi ska iväg till bm för kontroll igen... Ska lämna urin prov då oxå och be dem kolla upp och se till så jag kan få en undersökning hos läkaren inbokat så att hon kan kolla att verkligen infektionen är borta helt oxå! vill veta det säkert denna gången så inte samma sak händer igen!

Föräldrakursen igår var sista gången med barnmorskorna, nästa gång kommer det vara bvc sköterska som håller i det och sen sista gången blir det en psykolog och soc som håller i det hela tror jag det var.
Pratade igenom komplikationer som kan uppstå under själva förlossningen, gick igenom kejsarsnitt och sådana saker...
Pratade även om bb tiden efteråt och lite om amning och sånt =)
det är inte annat än att man längtar till att få hålla om sitt lilla knyte alltså =D
Senast om 10veckor så har vi h*n i famnen!!!
Förhoppningsvis är det en punktlig liten krabat så det bara dröjer 7 veckor... eller mindre *kan ju alltid hoppas*
4-5veckor till känns som en lagom tid tycker jag hehe

Lille pojken Robert mår bättre idag iaf =) så i morgon ska han iväg och jobba iaf, duktig min lilla pojke =)
Men kommer bli sådär fasligt tomt nu igen då när han är borta hehe
Näää nu blir det te att laga lite middag.. korvstroganoff får det bli idag istället för nu kanske vi orkar laga något riktigt och inte äta rester bara... finns förövrigt inge rester kvar nu längre heller sååå mat måste lagas!

Tha Tha

Kommentarer
Postat av: maria

Jag är med trött typ jämt. Hur sjutton får man upp blodvärdena? Jag äter järntabletter men det hjälper inte...



åå, din bebis kommer ju snart. Jag måste vänta 13 veckor....

2008-11-06 @ 09:36:37
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: sofia

Du e utmanad, kolla in i min blogg och se hur du ska göra för att anta utmaningen. kram

2008-11-06 @ 15:17:06
URL: http://aifos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback