Får väl ta tag i det här då...

Jag har blivit utmanad av Emmelie, Lina & Sofia att delta i denna utmaningen.

Så här går det till:


* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa
* Utmana 7 andra i slutet av inlägget och länka till dem
* Lämna en kommentar i deras blogg om att de har blivit utmanade



1.
Jag var 9 år då jag lärde mig säga bokstaven R


2.
Jag sörjer varje dag det barn jag och Robert förlorade förra året och skrutten i magens tvilling som inte klarade sig längre än till v9-10 imin mage. Men är så otroligt glad och tacksam för att ett av de små liven valde att stanna kvar i magen iaf!

3.
Jag är en sådan person som lyssnar till och diskuterar (med den berörde) andras problem, medans jag oftast stänger in mina egna bekymmer och problem "i mig själv"


4.

Jag tycker att julmust/påskmust är den vidrigaste drycken näst efter Fernet!

5.
Jag tycker normalt sett att gravida kvinnor är något av det vackraste som finns, men när jag ser mig själv i spegeln så blir jag för det mesta "Ledsen" och tycker bara att alla andra ser så fina ut medans jag ser ut som en stor heffaklump!

6.

Jag känner mig ofta rätt så ensam och bortglömd av folk här nere i Göteborg...

7.

Jag vill ha 5 st barn =)
(Hellst i denna ordningen: Pojke, Pojke, Tvilling flickor, Flicka. Men sådant kan man ju inte styra över och jag kommer älska mitt/mina barn över allt annat oavsett kön och antal)



Då i princip alla man känner som har blogg redan blivit utmanad så vette kattsiken vilka jag ska utmana men ska se om jag inte kan skrapa ihop 7st iaf!!

Syrran

Maria

Helena

Sofie

Ia

Niclas

Pål


Kommentarer
Postat av: Helena

Ååå tack för den, nu har ja något att göra (som om jag inte har annat för mig)! Hoppas allt är bra mer er. Kram

2008-11-09 @ 10:05:15
URL: http://pisaang.blogg.se/
Postat av: Emmelie

de där med vackra gravida håller jag med om.. alla andra utan en själv.. konstigt de där

2008-11-09 @ 10:41:44
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback