Bullbak & smärta!

idag har jag varit riktig hemmafru!
Jag har:
vattnat
tvättat (både vikt, hängt upp och plockat ner)
städat
fixat disk
bakat lussebullar...

Aaaa duktig värre har jag varit!
FIck lite hjälp av Robert med utbakningen av bullarna hehe blev ett litet mysigt göra tillsammans så här på fredags eftermiddagen/kvällen







MÅNGA bullar blev det hehe =D typ 70st hihi




Och nu har man svällt rejält alltså!!!
Börjar nästan bli orolig nu för jag sväller hela tiden man riktigt ser hur det växer, och värker längst med hela benet... har det inte blivit bättre till i morgon så måste jag ringa förlossningen och kolla om jag ska komma och kolla blodtryck och lämna urinprov så det inte är havandeskapsförgiftning jag åkt på =/ Ska till bm på tisdag men kan inte vänta så länge tror jag utifall det skulle vara det så kan det gå snabbt...
Har haft som flimmer för ögonen senaste 2 dagarna och idag har jag haft huvudvärk hela dagen och nu svullnat rejält!


Min stackars lilla fot....



Ja ni som känner mig vet hur små fötter jag har normalt så detta är ENORMT svullet!!!

Kan knappt vicka på tårna nu längre för då värker det och det lixom dallrar i hela foten när jag går vid varje gång jag tar ner foten mot golvet... =(


Näää nu ska jag kika lite på tv igen, har precis ätit massa god mat! Pasta med ost och skinksås, orkade inte göra något så vi rota fram matlåda och en pizza i frysen som vi har tryckt i oss så blir det busselullar till efterätt! =)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

fy fan jag lider med dig.. vet ju hur de e o va så svullen..

2008-11-28 @ 21:48:05
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: muffe

Tycker du skall ringa redan nu o höra, kanske dom tycker du kan vänta till i morron men bättre höra med dom en gång för mycket. Ser inte nå vidare ut!

Kram Mamma

2008-11-28 @ 23:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback