50 dagar kvar

Idag har vi varit uppe länge...
Klev upp strax innan 7 och sen begav det sig iväg till Mölndals sjukhus där vi har varit på info mellan ca8-10 tiden.
Har fortfarande inte bestämt om det blir där eller Östra i första hand när det är dags...
Får fundera lite till på det helt enkelt!

om 3½ timma ska vi iväg på föräldrakurs igen, Robert ligger och kurerar sig lite så att han ska orka med...
Min stackars lilla snorboll =)

Full rulle i magen idag, trycker på neråt som satan men sammandragningarna har gett med sig lite iaf så det är skönt!
Svanken är fortfarande mer eller mindre död meeen jag överlever iaf!
Lillen ligger och hickar för fulla muggar nu, gjort det mest hela morgonen stackarn haha =)

Nu blir det lite lunch i magen och vila, är trött som en liten gris (trött heeela tiden nu av någon anledning) sov väl kanske en 5 timmar i natt (lära ju upp och pissa och sådant flera gånger som vanligt och så svårt att somna om efter) och sen har jag väl sovit kanske en halvtimma sedan vi kom hem från mölndal... Igår blev det en liten middagslur på nästan 3½ timma! och skulle inte bli förvånad om jag börjar tryna lite här i soffan efter lunchen oxå hehe =)

MEEEEN jag får sova! Det är bra om kroppen är utvilad! =)

50 dagar kvar till jul idag!

Nedräkningen kan börja!

Tha Tha


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja den kanske har sjunkt, inget jag märkt direkt själv :P

Ja visst är de kusligt att man faktiskt snart ska bli mamma? 34 dagar kvar för mig :) Hoppas o ber att jag ej ska gå över tiden

2008-11-04 @ 13:39:12
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback