Uppdatering av listan igen...

Pojke:

Robin:
17,e nov
Richard: 10,e dec
Malin: 13-14,e dec
Emmelie: 15.e dec
Elin G: 17,e dec (Runt lunch)
Lina: 19,e dec
Sofia: 20,e dec
Linnea: 22.a-23,e dec
Emma L: 22.a eller 27,e dec
Anna S: 27,e dec eller 2,a jan
Conny
Anjelica K
Fanny
Annloo
Ingrid
Camilla P
Källan
"Främling 1"
"Främling 6"
"Främling 13"


Flicka:

Stoffe
Christoffer
Syrran: 17,e dec
Mamma:
13-14.e dec eller 18-20.e dec
Sofie: 2,a jan
Janiz
Cissi
Helena
Maria
Anna
Ann E
"Främling 2"
"Främling 3"
"Främling 4"
"Främling 5"
"Främling 7"
"Främling 8"
"Främling 9"
"Främling 10"
"Främling 11"
"Främling 12"


Ser att ingen gissat på 21,a så det blir väl då ungen kommer haha
*hoppas att det inte blir senare än så iaf för nu är jag LESS*
Benet ser riktigt förjävligt ut för att vara ärlig, och kan knappt stödja på det nu i kväll *suck* blir verkligen till att gnälla på torsdag hos bm och försöka få en tid för igångsättning så man iaf har ett senaste datum att ställa in sig på för jag tänker fan inte gå längre än till mellandagarna som längst om jag ska må så här,
man blir ju ett riktigt psykbryts nervvrak av detta!
Nu, alvedon och soova!
Natti Natt

Kommentarer
Postat av: emma

jo jag förstår de! De kollar ju alltid så barnet mår bra åså.. men ja tycker de måste ju även hålla koll på dig! Inte så roligt att bli igångsatt kanske man vill ju att de ska ske av sig själv men i ditt fall skulle ja fasen inte stå ut en dag till! Du är verkligen superduktig som kämpar på trots alla krämpor! Sådär som du har de nu hade inte jag på långa vägar med elton, tack och lov! hehe, nu kanske ja inte låter allt för uppmuntrande men du är med andra ord en riktig kämpe ;-)

2008-12-16 @ 06:03:42
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Mamma

Tycker du ringer nu idag! Du kan inte gå sähär längre. Nu Måste dom tamejfan lyssna på dig du mår ju inte bra. Ge dig inte!! Åk inte därifrån förrän bebisen kommit ut Säg det i klartext till dom,NU MÅSTE NI GÖRA NÅT JAG ORKAR INTE LÄNGRE!!!!!

Var rädd om dig i bebisen. Vi höres!! PUSS oKRAM

2008-12-16 @ 07:43:01
Postat av: Anna

Tack så mkt :) Jag förstår att du längtar men tänk på att det inte är så långt kvar nu. Jag hoppas du har din lilla knodd inom kort :)

2008-12-16 @ 09:04:40
URL: http://ambi.blogg.se/
Postat av: Pedersen

Då låter det som vi är lika :)

Johan har också ett pokerkonto, där han bara tar ut pengar. han har aldrig satt in mer än första gången - som var för flera år sedan.



Men jag blir orolig iaf ;p



Lycka till med allt!

Nu måste jag på lektion :p

2008-12-16 @ 09:21:05
URL: http://mypedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback