Trött

Är så trött så trött så trött...
Sprungit upp på toa hela jädra natten som vanligt, bara på mornarna/förmiddagarna som jag klarar av att sova ordentligt mer än 1timma i sträck och sova så halva dagarna hinner ju gå innan man kommer upp ur sängen nu mera...

Får se om jag orkar ta mig in till stan något och handla present till lille gullegubben min, sitter mer eller mindre som en Zombie i soffan och bara stirrar haha *har verkligen ingen som hellst ork till något*

Började äntligen packa BB-väskan igår iaf, så har jag vikt ihop alla lillens kläder och lagt in i byrån och valt ut lite som ska med till förlossningen/BB lika bra att ha väskan klar nu i dagarna utifall ungen lyssnar på vad mamma och pappa säger till h*n att den ska komma till helgen! Meeen som det känns nu så blir det inge bebis då heller, kommer säkert sluta med att det blir en Januari kluns av detta som det känns nu...
Men kommer den runt nyår eller efter så kommer vi ju inte hinna upp till bollnäs något eftersom Robert har skolan sen igen rätt på en gång så vem vet hur länge det dröjer då innan vi kan komma "hem" och visa upp vårt lilla mästerverk...

Aja, ska till Barnmorskan idag igen kl 16.30, lämna nytt prov och vanlig kontroll av lillen och magen...
Hoppas, hoppas, hoppas, detta blir sista besöket på mvc och att vi hedanefter när vi ska till den byggnaden får gå in genom dörröppningen på höger som leder till BVC istället...

Grattis alla mina små flickor (och mig själv) på namnsdagen idag!
(ni är så fruktansvärt många så ni vet själva vilka ni är och om ni bör känna er träffade haha)

Kommentarer
Postat av: EliN

Ja nu är det ju jätte nära :) VAD SPÄNNANDE :)

2008-12-09 @ 12:14:31
URL: http://elingranath.blogg.se/
Postat av: MUFFE

GRATTIS på ANNA-dagen.

Lycka till på MVC i kväll.

Höres kanske nåt på telefon när kommer hem:

PUSS PUSS

2008-12-09 @ 15:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback