Shopping

Yes nu har vi varit inne i stan en sväng och shoppat oss lite =)
En fin fin luftfuktare har vi införskaffat oss!
Den har en jätte mysig blå lampa som man kan knäppa på oxå, hur fint som hellst blir det! Ska köpa till doft essenc e(stava.se haha) sen oxå tänkte vi, eucalyptus är vi lite sugna på, kan vara bra så här i vintertider för förkylningar och grejer!
Kommer nog bli till att ha denna i lillens rum sen, så ska vi köpa en till eller en modellen större och ha i vårt sovrum...
Är ju jätte bra för luftrören hos lillen med en sådan här, spec då vi har så mycket astma på min sida släkten och en luftfuktare kan ju hjälpa till att förebygga att man får problem med astma sägs det =)



och så har Robert köpt sin efterlängtade massage grunka nu! =)
Kommer nog användas rätt så mycket hehe



En OBH Nordica Shiatsu massage blev det! Och den är heeelt underbar! Har suttit med den i 3 omgångar nu, man får bara sitta 15 min sen måste man vila 15min innan man får använda den igen stod det hehe så har suttit och bara njutit i den 3gånger nu under kvällen sedan vi kom hem =)
Lite julklappar blev det handlat oxå, fast denna gången till Roberts familjemedlemmar!
Mycket fina saker hittade vi hehe =P

Lagat god mat har vi gjort oxå!
Lövbiff med potatis, brocolli och bea fick det bli *mumma* så har vi kikat på "nya" Arkiv X filmen... Den var väl okej, lite äcklig kanske hehe men jag har blitt så vek senaste tiden nu haha


Annars är läget lugnt, haft en del sammandragningar under kvällen, dock inga kraftiga bara sådanna som kännts lite men inte mer....
Trycket bak i ländryggen/svanken kommer och går och även fram i ljumskarna och lillen trycker på neråt för fullt mest hela tiden känns det som, och lite till av slemmisen har minnsan släppt nu oxå!

Tänk om, tänk om man kunna våga sig på att hoppas på en bebis under veckan kanske? =) *vore riktigt härligt om den kom innan nästa helg*
Meeen jag vågar inte hoppas för mycket, har ju blivit lurad av kroppen i flera veckor nu att det ska vara på gång så drar de igång lite tror man men så ger det med sig efter bara nån timma... Försöker nog ta det hela med lite pessimistisk inställning för att inte bli så himla besviken när det inte kommer igång hehe =)
Men liiite hoppas jag allt!

Kommentarer
Postat av: maria

så har jag också tänkt hittills :)

men nu börjar jag bli lite nervös typ. Det är ju inte så långt kvar...

2008-12-13 @ 22:55:59
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback