prommis

mmm har varit duktig och varit ut på prommenad med Robert nu en sväng
svårt med svullna fötter men gud så skönt med lite friskluft!
blev bara en vända ner till torget och sen hem igen men det är ju bättre än inget iaf!

Vi har legat och spelat mario kart ett tag nu och jag vann 2 av 3 gånger!!!! =D *stolt*
Nu ska vi väl försöka få oss något i magen sen blir det nog lugnt ett tag igen, kanske kika på en film eller något...

Bm i morgon kl:16, ska bli skönt att få höra lillen igen, men längtar inte efter alla proverna =/ hoppas högerarmens ådror inte springer och gömmer sig för vänster kommer inte gå då jag är helt blå sedan förra provet i lördags...
Har inte svullnat något mer iaf *skönt* så förhoppningsvis går allt bra med proverna i morgon, kanske att vi måste vänta till onsdag innan vi får något svar kan jag tänka mig eftersom vi ska dit först kl16 och då kan dem inte skicka iväg blodet eller något till labbet... men man kan ju hoppas att vi får veta i morgon redan, ev att vi får åka upp till förlossningen igen och ta proverna där om de skulle behövas... spelar ingen roll för oss då det inte är så långt dit heller..

Nää nu ska vi rota genom kylen och se om vi har något gott!
Tha tha

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åååh, mario kart! jag vill också!! Och du är söt du med förresten :P Puss

2008-12-01 @ 21:13:30
URL: http://linneafalkeborn.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas de går bra hos bm!

Såg bilderna på dina stackars svullna fötter.. uffa..!! Inte roligt när de är så inte !

2008-12-02 @ 12:27:09
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: maria

i vilken vecka börjar man få svullna fötter?

2008-12-03 @ 09:08:34
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback