Mysig födelsedag

Låång sovmorgon efter en rätt så jobbig natt, mycket sammandragningar och vaknat minst en gång i timman och behövt varit upp på toa...
Helmysigt och bara ligga och bli omhållen av Robert hela förmiddagen nästan hihi

Sen klev vi upp vid lunch typ först och fixade frukost, Pankaka är en bra födelsedags frukost det!
Vi hade tänkt att vi skulle på liseberg i dag och käka våffla och strosa runt på julmarknaden, men det var så ljust ute så vi tänkte att vi väntar lite till innan vi åker in till stan så det är lite mörkt ute för det blir så mycket mysigare då med alla ljusen och så, men så blev vi så slöa båda två.. spelade lite tvspel och hade det mysigt, låg och "kramades" med magen lite och titta på hur vårt lilla monster for runt som en liten propeller hehe *h*n är så söt så*
Sen tänkte jag ta mig en liten varm dusch som råkade bli en liten en på lite drygt en timma haha, var så himla skönt att bara sitta och låta vattnet rinna ner över huvudet....
Sen började jag svälla upp om fötterna så de ser ut som två små bollar nu igen så vi har varit hemma hela kvällen istället och tar liseberg någon annan kväll...

Haft främmande i kväll med, Brissan och Annloo kom hit en sväng så har vi spelat lite mario kart och käkat tacos.. Kikade på Stephbrothers till maten oxå, rätt okej film =) Will är ju så skön! haha Och det har klämts bra mycket på magen i kväll haha riktigt imponerad av min "lilla kula" blev dem =P

Fick en jätte fin amaryllis av Brissan och ett litet plock paket av Annloo Med ett par mysiga tofflor, en tub body scrub till mig och en liten med body butter till bebisen *gulligull* och två smartis rör haha =)
Av Robert så har jag fått världens mysigaste sett med en jätte fin grå mössa och vantar och en stoooor ljuvlig röd halsduk  från Espirit =D *myyyyser*

Fick som vanligt pengar av farfar *tackar och bockar, det ska gå till klippning och färgning av håret sedan bara bebisen är ute! ska unna mig och frächa till sig lite då*
Presenten från mamma och pappa tackar man och bockar så mycket för, men kan tyvärr inte avslöja vad det var för något då syster kommer få samma sak och hon fyller år den 19,e så ni får vackert vänta tills dess med att veta vad det var för finurlig liten grej jag fick av dem! =)
Fick en talbok av "svärmor" oxå, box 21! Robert har läst den boken och säger att den är jätte bra så den ser jag fram emot att lyssna på! Tänkte dock spara den tills bebisen kommit så kan jag ligga och lyssna på den eftersom jag kommer sova inne med lill*n första tiden =)
Systeryster skulle jag få presenten av när vi kom hem till Bollnäs så den väntar jag spänt på!

Man får tacka och bocka så mycket för alla fina grattulationerna oxå! =)
Nu är det bara bebis som fattas så blir detta en perfekt vinter!

Nu ska vi mysa lite här igen så här sista timman av min stoora dag! Tänka sig hela 23 år... Vart har åren tagit vägen? =)
Och avsluta med ett litet grattis till systeryster med som har Namnsdag idag!


Tha Tha

Kommentarer
Postat av: Angel

Tackar, Tackar!



Nu är du nyfniken va?? På presenterna alltså! :P Blir nog klar med dina julklappar idag eller imorgon också. Skönt! Är bara mamma vi ska ha nått mer till efter det... men funderar på att ta en sväng till E-center nån dag i veckan. Slutar ju tidigt fram till jul. Fick ledigt i jul förresten, eller iaf från julafton t.o.m. 28:e är så långt jag ser än. Men får veta mer på fredag, långt dit... :(

Nåja, hoppas allt är bra och att det blir bäbis snart! Puss och kram och Grattis igen!

2008-12-08 @ 07:20:28
URL: http://dandellion.webblogg.se/
Postat av: Helena

Grattis! Lite sen, men har inte suttit vid datan nå denna helg! Va jag kan förstå va den mysig födelsedag! Krama

2008-12-08 @ 10:48:38
URL: http://pisaang.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett tips, det är jättejobbigt å läsa texten på din blogg, man får anstränga sej en del för att man ska se vad det står. skaffa glasögon kanske :P

2008-12-08 @ 22:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback