mys

vilken skillnad! nu sedan eftermiddagen (när fisen vakna typ) så har hon varit en riktig liten ängel! =)

hon vela käka igen vid 15 tiden och sedan dess har hon bara myst med mig typ! =) legat o små ätit och snuttat massor, lite tupplurar oxå mitt i maten då & då hehe =)

hon har legat å sovit på min mage mellan 22-02 sen vakna hon till så robert fick byta blöjan och ja gå på toa en sväng och nu ligger jag här igen med snuttan på vänster armen och hon smaskar för fulla muggar! har runnit till bra nu. brösten är ballonger jämfört med i morse och bara ja trycker lite lätt så kommer de en hel del så nu gör de inte lika ont längre och man riktigt hör hur hon smaskar och när hon sväljer!

ska försöka vila lite nu är trött som en liten gris... hon får snaska vidare så ligger vi här på soffan i natt tills hon vaknar.
hoppas nätterna blir så här framöver oxå! nu bara njuter jag och vi har de så mys så ja och min lilla dotter =)


Kommentarer
Postat av: muffe

Va sköööönt! Nu blir det nog lugnare för dig! Försök vila när du kan. Jag längtar tills vi får träffas hela bandet! Var rädd om er alla 3.

KRAMIZAR

2008-12-21 @ 09:34:10
Postat av: Emmelie

visst e de otroligt ja. hur sov din inatt.

ebba sov super bra, sköööönt.

2008-12-21 @ 11:15:31
URL: http://emmgus.blogg.
Postat av: Emmelie

Haha Erkänn man knappt hinner med annat än ammningen?

Jag får knappt tid o äta. . absolut inte städa :P

Får va lite små rörigt i början känner jag.

Va åxå ute en stund, men Ebba gillade inte läget utan låg o gnydde o skrek hela tiden.. så de blev en snabb visit ute ;)

2008-12-21 @ 13:43:04
URL: http://emmgus.blogg.
Postat av: malin

vad skönt att det verkar ha blivit bättre nu! Amningen e aldrig lätt i början, ett rent helvete när brösten gör så förbaskat ont å till råga på allt känns d som om man stöter till allt med dom å att alla råkar putta till en just på brösten så det gör dunder ont. men skönt att det har börjat ordna till sig nu iaf :)



Gud vilken sötnos hon är förresten!!

2008-12-21 @ 14:44:40
URL: http://maspen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback