Lugnt som en filbunke

Ja, lillen sover rejält nu tror jag...
Har inte känt något från h*n sedan igår kväll nu, så Robert har dragit och slitit och knuffat på magen och druckit kallt men inte fått igång klunsen, han hörde hjärtat iaf så det låter som det brukar men ringde till förlossningen för att fråga om dem tyckte vi skulle komma in eftersom den inte verkar vilja vakna de lilla djuret även om hjärtat verka låta fint.
Hon tyckte vi skulle komma in en snabbis och kika lite snabbt bara så att det bara är att den vilar upp sig vilket hon trodde eftersom det är så kort tid kvar och den beräknas bli rätt stor vad vi hört tidigare från barnmorskan, men det kan ju vara att den inte riktigt mår så som h*n bör göra så vi ska åka upp en sväng nu bara och kika till lite snabbt hur det står till med vår lilla sömntuta..

vem vet, kanske brås på moster sin! Lägga sig och sova och skrämma livet ur mamma och pappa så dem får åka och kolla och så somna under sin egen förlossning ;) det är en duktig syster jag har! haha Och hitills så har ju klunsen varit väldigt lik sin moster och graviditeterna har varit rätt lika oxå för mig och min mamma sååå...

Aja, ska klä på mig lite nu så åker vi upp en sväng, uppdaterar väl sen när vi är hemma eller i morgon igen, men tror nog allt är bra! =)
Men ska bli kul att få se lille klunsen igen (antar det blir ett ul kanske för att kolla rörselserna) förhoppningsvis kanske vi kan få veta ungefär hur stor den beräknas vara oxå eftersom de vi hört innan om 4-5kg bara är efter att barnmorskan har känt efter på magen och efter mitt SF-mått!

Tha Tha så länge!

Kommentarer
Postat av: malin

lycka till, hoppas att är bra med lillen! kramar

2008-12-14 @ 16:09:21
URL: http://maspen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback