Julbord

Ja igår var vi iväg på julbord med Roberts jobb!
Riktigt trevligt var det, och kände mig nästan lite som en kändis när alla han jobbar med och deras fruar/flickvänner kom och hälsade och sa att det var så kul att äntligen få träffa mig hehe =D och en hel del kommentarer om magen blev det, blev ju nästan generad över alla som sa hur fin jag var och att magen var helt gudomlig! *glad* 

Lyckades få i mig en hel del gottegrejer oxå, jag som annars inte är så förtjust i julbord, men massor med potatis och kallskuret blev det allt i magen och lite korvar och grejer hehe =D SÅ självklart ostkaka och risalamalta till efterrätt! *mumms*

lyckades äntligen få upp lite ljusstakar och grejer igår oxå, och plockat fram lite små pynt... Bytt ut kossorna på dörren mot en tomte och sånt hehe har fått tvättat alla bebiskläder nu oxå. Men gud vad drygt det är att vika alla små kläder haha men sjukt sött när det hängde där på tork med massa små microskåpiska strumpor och små bodys och grejer =)
Det är inte lite man längt efter innehållet till allt nu alltså!

Suttit med en hel del sammandragningar nu idag, hade de lite kämpigt i natt oxå men värst nu runt lunch typ..
Varit typ 6-7min emellan och hållit i sig strax över 1min vardera men efter 1½-2tim som vanligt så lugnar det ner sig och nu är det bara någon enstaka igen och som inte gör ont längre... =(
Det kan väl hålla i sig hela tiden och göra ondare tycker jag! Kroppen borde inte få luras så här!!!
Konstigt att man kan längta så mycket efter smärta haha =)

Har lyckats få i mig lite käk nu iaf, ska väl ta och hänga upp tvätt nu igen, tävttat filtar och lite sådant som är till klunsen oxå och har ju våra egna kläder med som behöver tvättas så mycket tvätt blir det! men har ju ingen plats att hänga upp allt då jag inte orkar boka tid i tvättstugan så man kan tummla eller hänga upp i torkrummet utan tvättar uppe här i lägenheten (oekonomiskt jo jag vet men ORKA annat lixom haha)

Bara Robbelibobban kommer hem från sin sista arbetsdag för detta året så ska jag be han hjälpa mig sätta upp en julstjärna och hitta en grenkontakt som jag behöver till sista ljusstaken =)
Så kanske man skulle försöka dammsuga, virvlar ju bara runt allt dammet annars när man flänger runt och donar med saker!

Lyckades ta en bild på magen oxå så slänger in den (ser ut som en slaktad zebra dock) den har sjunkit en bra bit nu och putar inte alls lika långt utåt och nog känns det att ungen har krälat sig längre ner i becknet alltid!


v.36+6


V.37+0 (innan julbordet)

Lyckades komma i min sommar klänning oxå, fast vi fick hålla på och dra nästan 5min innan dragkedjan gick upp haha

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Superfin!

Du ska se du har din bebis snart..

Säkert före mig din jävel... ojoj va agresiv jag kommer vara då ;)



Julbord.. åh är gött sugen på de!

2008-12-05 @ 15:52:28
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Emma

Syns att magen din sjunkit, så nu står de nog inte på :-)

2008-12-05 @ 20:28:27
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback