Glad Sambo

Ja det var en glad sambo som kom hem inatt, eller aaa först var han väl lite små grinig för att han hade spelat fel på sista handen och lagt sig vilket han inte (enligt honom) skulle gjort för han var säker efteråt på att han skulle ha vunnit den och då kammat hem 3000kr till... MEN jag tycker absolut att han ska vara nöjd och glad iaf =) Han hade ju faktiskt kunnat förlora den där handen om han spelat den oxå så....


Men kommer man hem sådär så tycker jag allt man ska vara nöjd iaf! =)



Tog braaaa lång tid innan jag somnade i natt, huvudvärken vägrade ge med sig...
Kl 3 kom jag nog i sängen först, låg på soffan innan och gick runt och små packade BB väskan så vi har den i ordning, är nästan klar med det nu iaf!
Var nämligen på toa igår kväll och det såg ut att vara lite blodblandat =/ och hade ont i svanken så utifall det skulle bli värre under natten så tyckte ja de var lika bar att få ihop allt!
Robert kom hem strax efter att jag kommit i säng så vi låg och prata en liten stund sen slocknade han som en liten gris *min lilla sötnos*
själv låg man vaken till halv 6 tiden lite drygt med den där förbannade huvudvärken och lite molvärk fram mot ljumskarna. 
 Meeeen som vanligt så går det över, och nu är det bara lite lite värk i ryggen/ljumskarna kvar...
Inte en endaste sammandragning så långt ögat når heller... Inte haft nå mer blodblandat iaf så det är ju skönt iaf!
Funderade på om vi skulle ringa in till fl. och fråga dem om det för tror inte det var slemproppen då de inte var nå "geggigt" eller vad man ska säga...
Men aaa det har ju inte kommit någe mer nu och så fort klunsen fick höra Roberts röst i natt så vart h*n helt sjövild och höll igång i några timmar.



Nu ska jag ta mig en dusch sen ska vi iväg och köpa en "massagedyna" (sån där man lägger på en stol, Robert sa det att om han vann nå pengar igår så skulle vi åka och köpa en sådan idag) Sååå ska väl ta och göra sig i ordning nu jag då, tar ju sin lilla tid så att säga!


Tha Tha

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Hoppas allt går bra med bebben i magen! Jag läser med spänning din blogg :) Hoppas h-n kommer innan jul!



Min älskade spelar också poker. Men jag hade hellre velat att han inte spelar. Enligt mig kan det bara sluta på ett sätt - beroende! Förra månaden gick 25 000 kronor plus, vilket i sig är bra. Men det ökar ju bara till att han vill spela mera och mera, han spelar minst 4 timmar om dagen, och då menar jag som allra minst. Nu när han är arbetslös spelar han hela dagarna. Och jag tycker inte att man ska uppmuntra dem till att spela!



Ett tips bara :)

Puss

2008-12-14 @ 16:34:54
URL: http://mypedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback