brakskitsfodral!

En riktigt duktig liten fisfröken är det vi skapat! Hon ammar som om hon aldrig gjort något annat :) och har fått massa med beröm... Ligger här i min famn och små myser nu hon är så sjukt fin så man vill ju bara gråta! Hon Ska få sig sitt första bad nu strax, så allt kladd i stora mörka kaluffsen försvinner så ska hon få på sig lite kläder :) natten gick jätte bra, blev lite ledsen en gång men de gick snabbt över annars låg hon bara och myste med mig, käkade, nös och hicka :) hon har fått träffa tant ann-louise idag också :) åker nog hem i morgon då allt flyter på bra för oss, så åker vi norrut den 23e! :) nu är vår lilla ängel över 1 dygn gammal! Och fortare lär väl tiden bara gå antar jag... Nu bada! :)

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Gud vilken myskänsla det ger att läsa.. STORT GRATTIS! Gud vad kul! Är så avundsjuk, njut verkligen BIG TIME nu, snart är ungen ett år och bökar med grejer överallt så man får städa och oroa sig för blåmärken och dagisinskolning. ;-) BB-tiden är det mysigaste minnet jag har, ÄVEN fast jag bara ville hem... sköt om er och lycka till i fortsättningen, jag fortsätter läsa vet du! :)

2008-12-18 @ 18:49:30
URL: http://fredrikaeklund.blogg.se/
Postat av: Tekla78

Stort grattis till underverket! Jättefin!

2008-12-18 @ 21:41:02
URL: http://familjentekla.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback