Bm

Då var vi hemma igen, hade fått alla provsvaren nu och det såg fint ut, ingen påverkan på lever eller njurar nu heller =)
Inget utslag på urinodlingen, och har slutat läcka äggvita nu såg vi vid urinprovet jag hade med mig idag!
Blodtrycket har sjunkit igen oxå 110/60 låg det på nu.
Karin (Barnmorskan våran) och läkaren hade diskuterat igenom "Mitt fall" och kommit fram till att bara fortsätta avvakta och inte göra något eftersom proverna fortfarande ser okej ut och det blivit bättre med blodtryck och sådant så det blir ingen igångsättning än på ett tag iaf...

Hjärtat på klunsen låg som alltid runt 140slag/min och magen hade vuxit lite nu igen 37cm & V.37+5
Nästa kontroll blir den 18,e dec, men Karin sa att hon nog kunna tänka sig att vi inte skulle ses då! =) Kan ju hoppas att hon har rätt! Men självklart kan hon inget lova, det är ju klunsen som bestämmer själv när den vill ut så vi får vackert vänta och se om det vill hända något snart... *hoppas*


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jag tror fortfarande 15de :)

2008-12-09 @ 23:29:35
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback