Slut på semestern...

Då var sista semesterdagen avbetad och det är tänkt att jag skulle börja jobba idag...
Har precis mailat till chefen och berättat hur läget är så nu väntar jag bara på att hon ska höra av sig så att jag kan få komma dit gärna så snart som möjligt i veckan och kanske få komma igång och börja arbeta lite smått igen.
Börjar bli hemskt långtråkigt att bara gå hemma hela tiden måste jag erkänna.
Och illamåendet är inte alls som det var förr *jublar* är en 2v nu sedan jag spydde senast :) Visst sitter det kvar men med hjälp av tabletterna vid största behov och att ha sea banden på mig hela tiden så ärdet under kontroll och jag får behålla maten!

Helgen har varit händelserik oxå!
Vi har fixat hemtelefon *woho* man blir bara mer och mer vuxen hela tiden haha

Jag har storstädat hela lägenheten, vilket VERKLIGEN behövdes måste jag säga dammråttor stora som björn ungar...

I torsdags så var vi in till stan en sväng under kultur kalaset och kikade på Takida och Backyard Babies, blev dock bara halva backyard konserten för jag höll på somna ståendes och fick så jätte ont i ryggen, men det var trevligt att komma ut lite iaf :)

I lördags så var vi iväg hem till Annloo och grilla, spela kubb och hade det jätte mysigt =) Hade kameran med mig men eftersom hjärncellerna mina lyser med sin frånvaro så satt minneskortet kvar i datorn så inte blev de några bilder från myset heller..

I går så hade Robert en klasskompis här och körde tv-spels kväll så då blev de lite snacks och pizza och mest bara slappa för mig, var så sjukt trött så vi 20-21 tiden höll jag på rammla ihop så det fick bli sängen strax efter det...


Och lillen där inne i magen har varit lite lugnare nu några dagar jämfört med vad han/hon brukar vara, h*n har väl sparkat sig trött så det är lite vilo period nu haha :) Men lite då och då så får man sig lite små knuffar och ibland någon riktigt rejäl känga så magen rör sig helt haha *Underbara lilla unge*
Känns som en evighet kvar tills vi får hålla vårt lilla monster och pussa på han/hon! Men ändå känns det som att tiden bara flyger iväg och att det är sååå mycket som måste fixas innan han/hon anländer...
På torsdag går vi in i v23 :) och idag är det 129 dagar kvar till Julafton!!!


Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback